paweln7 Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Witam Dorób wręgę silnikową z sklejki a w kadłub wklej na piankę lun soudal d4 rurki węglowe 6/4 które przechodzą przez wręgę ( takie szpilki ) u mnie w kilku modelach po remoncie trzymały silniki benzynowe , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy_R Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Tak to np. zrobił jeden anglik w 86'' Spitfire. Lata to i nic się nie urywa... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 11 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja O, nie wiem czemu przegapiłem te dwa ostanie posty. Podoba mi się to rozwiązanie ze spitfirem, ale już jestem w trakcie odbudowy inną metodą. Dam znać jak coś będzie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. robertus Opublikowano Piątek o 15:01 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano Piątek o 15:01 Samolot odbudowany. Jak już wspomniałem żółty xps jest dość kruchy, ale nie wymieniałem go. Wiązałoby się to z dużymi pracami i wymianą całej części nosowej. Zamiast tego uzupełniłem braki i wolne przestrzenie pianką poliuretanową niskoprężną. Zatopiłem w niej dłuższe listwy wspierające domek silnika. Może zda to egzamin. Zmieniłem śmigło na takie 19x12 o większym skoku (poprzednie było 19x10). Nowy drukowany kołpak ma grubsze ścianki niż poprzedni. Skorygowałem położenie akumulatorów i przesunąłem je do tyłu aby zrównoważyć cięższy nos. Mam tylko nadzieje, że zachowałem poprzednie kąty skłonu i wykłonu. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano Piątek o 19:46 Udostępnij Opublikowano Piątek o 19:46 Ponownie wygląda świetnie. Cieszę się, że kołpak pasuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 19 godzin temu Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu Piękny wyszedł i zaj.... brzmi i lata. Pamiętam jak wzmacniałem swojego, bo bałem się, że silnik odleci. Ten przedział mocy to już konkretny ciąg, a u Ciebie jest jeszcze mocniejszy niż u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi