Bartek Piękoś Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Super, czyli teraz wystarczy znaleźć jakiś tańszy odpowiednik i problem rozwiązany. Ew. kupić ten.
marcelizor Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Turnigy robi podobne, powinny być tańsze 1
robertus Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Taki regulator z elektronicznego nie może być?
Bartek Piękoś Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Rob, może być w zasadzie wszystko, co będzie spełniało funkcję i nie zabije kosztem. Chyba, że masz na myśli jakiś konkretny.
marcelizor Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Znalazłem jeszcze taki http://www.banggood.com/Hobbywing-3A-UBEC-5V-6V-Switch-Mode-BEC-For-RC-Models-p-915037.html?rmmds=search Cena myślę, że przystępna i wysyłka free
Bartek Piękoś Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Z tego co widzę wybór na rynku jest duży. Dzięki. Teraz pozostaje wybór: czy zasilanie z pakietu napędowego czy z osobnego. I jeśli, tak, to czy LiPo czy LiFe?
japim Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Znalazłem jeszcze taki http://www.banggood.com/Hobbywing-3A-UBEC-5V-6V-Switch-Mode-BEC-For-RC-Models-p-915037.html?rmmds=search Cena myślę, że przystępna i wysyłka free Niestety mi trafil sie wlasnie jeden taki, ktory zamiast 3A dawal 0.3A... Wiec moze byc problematyczny rozrzut jakosciowy. Te same bece wystepuja pod marka Turnigy... Ewentualnie z kilku elementow zlutowac sobie samemu stabilizator - np z wykorzystaniem LM2576-adj - tez 3A i do tego adj - mozesz sobie ustawic na wyjsciu tyle V ile chcesz (oczywiscie mniej niz na wejsciu). Na alledrogo jest za 6.90 z wysylka... EDIT: chociaz po namysle: biorac pod uwage ile dodatkowych elementow trzebaby dokupic zeby zrobic z tego BEC'a to chyba wzialbym kilka z BG 1
Bartek Piękoś Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Dzięki wszystkim za dotychczasowe podpowiedzi. Na BG się sparzyłem i na elektronice chyba nie będę eksperymentował. Postaram się wybrać rozsądny kompromis jakościowo/cenowy. No dobra, zostawmy już redukcję napięcia , bo tu jest spory wybór, a podpowiedzcie, czy osobny pakiet, czy zasilać z napędowego. I Lipol czy jakiś inny?
japim Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Z jednego: plusy mniejsza waga, Minus: jak zacznie Ci pikać timer i będziesz chciał wysunąć podwozie to czy starczy Ci prądu? Z dwóch: odwrotnie do tego powyżej. Można dostać fajne pakiety life 2s 500 mAh. Wpinasz bezpośrednio 6.6v I nie boisz się o resztę. Tylko masz kolejny pakiet do ładowania. Coś jak zbiornik z powietrzem do podwozia pneumatycznego.
Bartek Piękoś Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 No tak, tylko 6.6 to nominalne. Po naładowaniu skoczy w górę. Jakieś pgraniczenie napięcia być musi. Może zapoznam się z LiFe? Jeszcze nie miałem. A tymczasem... ... wnęki wycięte z grubsza i pierwsze dopasowanie - docelowo koło wejdzie jakieś 5mm głębiej Tu widać, jak mało miejsca jest na napęd klap 2
Bartek Piękoś Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Wreszcie udało mi się jakoś fajnie ulokować mikroprzełącznik krańcowy dla pozycji "podwozie wypuszczone". Wymusiło to usunięcie jednego ze słupków łączących, ale to drobiazg, będzie w innym miejscu. (po kliknięciu zdjęcia większe) Tu widać blaszkę przełącznika, którą będzie naciskał przesuwający się wodzik. Obskurnie jakoś to moje podwozie wygląda z bliska. Dlatego teraz zdjęcie dyskretnie zaciemnione
marcelizor Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Najważniejsze jest to, że zrobiłeś je własnoręcznie, na pewno spełni swoje zadanie. To, które będziesz robił do Foki, będzie Ci się bardziej podobało
Grifon Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 O właśnie co z foką, mów prędko!
Bartek Piękoś Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Dzięki, Marcin, tak tylko kokietowałem . Ono ma działać, a nie być piękne. Jednak mam nadzieję, że w Foce, pójdzie mi, już przecież doświadczonemu "podwoziowcowi", znacznie lepiej . Patryk, szkielet kadłuba sezonuje się na biurku. Dobiorę mu się do tyłka już niedługo. Zima będzie pracowita. 1
Grifon Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Bartosz a co z silnikiem do niej, kupiłeś? Widziałem że interesowałeś się DLE 35
Bartek Piękoś Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 DLE35? Nie, raczej nie. Os GT22, OS GF30, NGH GF30, ew. RCGF 21 Twin lub Saito FG21. O Foce piszmy tutaj FW-190 1750mm (1:6), tartak - przedmowa nie wydłużając niniejszego tasiemca
Bartek Piękoś Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 Mała aktualizacja w celach automotywacji i pokazania, ile pierdół jest do zrobienia, żeby to jakoś działało. Ponieważ mosiężny wodzik miał trochę luzu na boki, zrobiłem mu z obu stron (na zdjęciu tylko jedna) taki ogranicznik (jak zwykle można sobie kliknąć) Tak wpasowany mechanizm mieści się pod górnym poszyciem Widać, że na spodzie skrzydła (od strony wlotu powietrza) będzie to lekko wystawało, ale widać też, jak niewielkie są możliwości wpuszczenia tego głębiej w skrzydło - po prostu wylazło by na górze. trzeba by było zrobić niższy mechanizm, ale to rodzi kolejne utrudnienia.
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Z frontu: zakończona mechanika. Dopasowane, działa, choć zastanawiam się nad wymianą silnika na wolniejszy, ale jednak silniejszy o przełożeniu 50:1 (obecnie30:1). Trochę się ten napęd męczy, mimo iż wiem, że w locie będzie miał łatwiej, bo pęd powietrza będzie pomagał podwoziu schować się do wnęki. Z rozkładaniem problemu nie ma. Jak porównywałem z innymi podobnymi rozwiązaniami chowanego podwozia, to moje składa się dość szybko, więc zwolnienie przy przekładni 50:1 bym przeżył. Podłączę elektrykę i wtedy dam filmik, to zobaczycie. Przekładnia śrubowa zakropiona olejem ceramicznym do łańcucha. Na wale pojawiły sie nowe elementy. Od lewej są to: pierścień teflonowy (biały, opierający się o ściankę obudowy przekładni), pierścień z imbusem mocujący wał (niewidoczny) na wale silnika, podkładka (poliamidowa?), dystans aluminiowy i pierścień (poliamidowy?), opierający się o ściankę dźwigara. Pierścień mocujący kręci się wraz z wałem umieszczonym w środku, reszta to nieruchome dystanse.
Rekomendowane odpowiedzi