Emhyrion Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Czy daleko... Chyba nie. Nie Mustangiem. Takim motoszybowcem ASK21 2600 to rzeczywiście, w górę będzie może i z 500 metrów. Ale Mustangiem odlatuję na góra 200-300 metrów. Tyle, że on ma 1440mm rozpiętości, na większą odległość polecieć trochę słabo, bo zaczynam tracić momentami orientację gdzie góra a gdzie dół...
robertus Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 To i tak masz dobry wzrok, ja Tomahawkiem o rozpiętości 120cm latam chyba na 150 metrów góra.
przemo Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 znaczy - idziesz z własnym papierem do punktu xero/druk24h i tam Ci drukują? Ja też tak chcę... Możesz podesłać mi link do aukcji z takim papierem? Jest biały i przezroczysty? Tak dokładnie idę to drukarni i drukuje drukiem laserowym. zamawiałem na tej aukcji ... http://allegro.pl/show_item.php?item=4038812265 sklep na allegro użytkownika ... http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=26381269 jest jedno "ale" ... w drukarni się dowiedziałem że drukuje na własną odpowiedzialność tzn papiery są przewidziane na różne temperatury więc kwestia ustawienia drukarki, czyli zbyt mała temperatura druk się rozmyje a zbyt duża temperatura papier ulegnie uszkodzeniu ... jak Pawle jesteś zainteresowany to mogę się dowiedzieć w jakiej temperaturze była drukowana moja kalkomania na papierze z linku powyżej choć dodam że poszedłem na żywioł czyli "drukuj Pan niech będzie moja strata" .... swego czasu na aukcjach tego użytkownika był też papier do kupienia bezbarwny do druku atramentowego tylko trzeba było po wydruku przemalować papier lakierem bezbarwnym w spray'u dla zabezpieczenia powierzchni przed wilgocią i to też zdawało swój egzamin ... tak kleiłem kalkomanie w swoim F-22 Raptor który mówiąc tak na marginesie już niebawem odzyska swoje drugie życie w Poznaniu ... uśmiech w kierunku RAFALR30 tylko muszę o spakować ... wstyd przyznać bo Rafał chyba się za niedługo obrazi bo ile to może trwać ... z góry proszę o wybaczenie ...
robertus Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Te laserowo drukowane też warto pociągnąć lakierem bezbarwnym.
przemo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Pewnie że warto ... ja w swoim przypadku z racji że model mam malowany lakierem bezbarwnym to kalkomanie pokrywam lakierem ale dopiero po przyklejeniu na model. I może takie małe podsumowanie na chwilę obecną z wyposażeniem Silnik: EMP C2826/09, 260W, 1900 kvśmigło: Gemfan 8x4kołpak: kavan 45 mmpakiet: 3S 1300 mah dualskyserwa: SW Tower Pro SG91R 1/2 metal, lotki Serwa Redox S90 regulator: HobbyWing 30A RTF - 675 gram powierzchnia nośna : skrzydło - 14 dm2 usterzenie poziome - 3 dm2 łącznie - 17 dm2 obciążenie : 39 g/dm2
robertus Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Pozostaje życzyć powodzenia w oblocie
magilla Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jak masz tylko możliwość to zmień ten redoxy na lotkach. Straszny badziew. Polatałem 3 loty i mam serwo na lotce również do wymiany - silnik się kręci tryby przeskakują.. Ładnie z tą wagą się zmieściłeś Piekny model powodzenia podczas oblotu!
RAFALR30 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 ... który mówiąc tak na marginesie już niebawem odzyska swoje drugie życie w Poznaniu ... uśmiech w kierunku RAFALR30 tylko muszę o spakować ... wstyd przyznać bo Rafał chyba się za niedługo obrazi bo ile to może trwać ... z góry proszę o wybaczenie ... Oj tam, Oj tam - mam czym latać. Jeszcze Mustang z podwoziem i Katana nie oblatane. Projekt Su-22 na deskach... Powodzenia w oblocie Mustanga i...jak wszyscy tu zaglądający czeka na film i krótką relację z oblotu. P.S. Nie oszczędzaj na serwach
przemo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jak tylko pogoda dopiszę i czas pozwoli to z pewnością nastąpi oblot... z pewnością będę celował w piękną pogodę i liczył na obecność WojtkaSz co by wsparł psychicznie na lotnisku i to wszystko uwiecznił na filmie Akurat tych serw mam jeszcze 4 sztuki w zapasie ale skoro tak mówicie wymienię na jakieś inne a te powędrują do któregoś fun fly'a żeby je po testować choć spotkałem się z dobrą opinią na ich temat i np były bardziej zachwalane od niebieskich 9 gramówek z Tower Pro ... no ale to się zobaczy co będzie dalej W planach już mam kolejnego warbirda ... Niemiec jest, Amerykanin jest ale jeszcze nie latał więc już niebawem przyjdzie pora na Anglika z planów Marutaka ... Spitfire mk 1 ale o tym to już w innym wątku
Grifon Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Buduj buduj, będę śledził relacje, ale pamiętaj zero kompromisów, taki ma być (:
przemo Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Buduj buduj, będę śledził relacje, ale pamiętaj zero kompromisów, taki ma być (: no to już taki nie będzie ... śmigło będzie z pewnością dwułopatowe z przyczyn wiadomych czyli brak podwozia i z pewnością będzie brakowało chłodnic pod skrzydłem co by ograniczyć straty przy lądowaniu bez podwozia ... a co do kompromisów no to na jakieś będzie trzeba się zgodzić ale to już będzie sprawa dyskusyjna przy budowie Eee miał być 2-silnikowiec:) Mateusz racja miała być dwu silnikówka ale licząc siły na zamiary a zamiary na fundusze a te z kolejni podzieliły los na budowę nowego modelu i zakup wyrzynarki stołowej włosowej to wynik jest prosty ... kolejny myśliwiec plus wyrzynarka .... a właśnie tak troszeczkę odbiegnę od tematu i jak pisałem niosę się z poważnym zamiarem zakupu wyrzynarki stołowej tak do kwoty 350 PLN ... macie jakieś ku temu wskazówki ? czym się kierować ... z tego co zauważyłem to fajna sprawa to nadmuch powietrza ... z miłą chęcią przyjmę rady odnośnie dalszych wskazówek co do zakupu takiej wyrzynarki
robertus Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Raczej zamiast nadmuchu to chyba chodziło o wyciąg
przemo Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Raczej zamiast nadmuchu to chyba chodziło o wyciąg nie właśnie o nadmuch mi chodziło sądzę że zdjęcie wszystko wyjaśnia tylko nie wiem w jakiej kwestii się kierować odnośnie wielkości brzeszczota, czyli żeby nie było kłopotu z wąskim czy tam ciasnym wycinaniem i kłopotów z ich dostępnością na przyszłość ...
magilla Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Nadmuch fajna sprawa bo przewaznie podczas cięcia piłą pyłek/wióry przysłaniają Ci linię cięcia. Też maiłem kupowac ale nie mam gdzie postawić Wrzuć temat na warsztat tam ożywi się dyskusja:)
przemo Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Nadmuch fajna sprawa bo przewaznie podczas cięcia piłą pyłek/wióry przysłaniają Ci linię cięcia. Też maiłem kupowac ale nie mam gdzie postawić Wrzuć temat na warsztat tam ożywi się dyskusja:) i to co Mateusz napisał odnośnie nadmuchu jest ważną sprawą i dość istotną ... jak zbiorę ciut więcej informacji to z pewnością schylę się w kierunku działu "warsztat" z prośbą o wybór wyrzynarki
przemo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Luftwaffe prowadzi 1:0 ... Mustang zestrzelony krótki opis oblotu ... na pół gazu model już wyrywało z ręki więc mocny wyrzut z ręki, model przechylił się na lewe skrzydło szybka kontra w prawo lotkami i po wyprostowaniu daj ładnego nura w glebę ... przyczyna oczywiście moja ale tuż przed wyrzutem jak trzymałem model z włączonym silnikiem model delikatnie jak by kierował dziób ku ziemi, ale zdecydowałem się na wyrzut ... no cóż gdy by kózka nie skakała to by nóżki nie złamała ... wniosek najwidoczniej za duży skłon silnika ... ogólnie muszę odpocząć ... ostatnio nie mam czasu nawet na latanie a tym bardziej na naprawianie więc kupię jakiegoś ESA i przynajmniej naprawianie będzie o wiele szybsze i odbędzie się przynajmniej w obrębie lotniska ... Bilans strat to pęknięty kadłub, wyrwane mocowanie śruby nylonowej mocującej skrzydło i pęknięte skrzydło w dwóch miejscach.
magilla Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ałć... Nie dziwie się że Ci się odechciało..
kmada Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Aż jęknąłem widząc zdjęcie, szybkiego powrotu sił, łatwej naprawy i udanego kolejnego oblotu!
Rekomendowane odpowiedzi