Skocz do zawartości

Extra 300 KS - 2,7 m - relacja z budowy


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Shock napisał:

Czy "producent" ;) przewidział że skrzydła w części lotek mają tak odstawać od kadłuba czy Tobie tak wyszło ?

Czy nie powinno być załamania w przykadłubowym żeberku skrzydła w stosunku do kadłuba ?  Razi ta szpara...

Nie czepiam się, pytam z czystej ciekawości :)

Poza tym fajna, czysta robota.

 

 

tam przychodzi klin z balsy  ale trzeba mieć kadłub sklejony żeby go dopasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwozie:

wysokość od góry do osi kółek 230 mm

szerokość 580 mm

 

Ale gdybyś chciał gotowca to możesz zamówić u Rafała - AluNester.

Rafał robi też zarąbiaste tłumiki. Jeżeli go nie znasz to dzwoń śmiało. Bardzo sympatyczny i uczynny człek.

 

Hej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kszczech napisał:

Podwozie:

wysokość od góry do osi kółek 230 mm

szerokość 580 mm

 

Ale gdybyś chciał gotowca to możesz zamówić u Rafała - AluNester.

Rafał robi też zarąbiaste tłumiki. Jeżeli go nie znasz to dzwoń śmiało. Bardzo sympatyczny i uczynny człek.

 

Hej

 

Dzięki.

1 godzinę temu, Shock napisał:

No i wszystko jasne ?

Dzięki.

 

Może ktoś wie jak usunąć zbędną fotkę .

2 godziny temu, cyrax_ojz napisał:

 

 

tam przychodzi klin z balsy  ale trzeba mieć kadłub sklejony żeby go dopasować

Jest inne rozwiązanie.

Można przykleić klin  do kadłuba , ale będzie problem z oklejaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Starasz się . Fajnie się ogląda tak czystą i dokladną pracę.

Podpory-gumki są ok ale dużo praktyczniejsza jest papierowa rurka wzdłuż kadluba w którą wpuszczasz okablowanie

Po prostu przetykanie przez te przelotki wtyczek w tak długim kadłubie po oklejeniu jest upierdliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację .Tak zrobiłem w poprzednim modelu Sbach 342 , ale jak pomyślałem o konsekwencjach robienia rurek wybrałem zdrowszą opcje - jestem uczulony na żywicę i robienie tak długich rurek nawet z papieru wydają się zbytnio upierdliwe.

Pomyślałem równie o tym przetykaniu i zrobię to przed oklejeniem.Ja k masz jakieś uwagi co poprawić lub zrobić lepiej , pisz . Uczymy się całe życie i głupi umieramy - prawda?. Cenne uwagi mile widziane.

Miło , mi za dobre słowo, to buduje i dzięki za radę.

Tak .

Prawdziwi modelarze nie kupują.

W miarę możliwości robią to sami .

Morze ja czegoś nie rozumiem , ale uważam , że nie sztuka kupić , ale warto zrobić to samemu.

Właśnie staram się nauczyć tego moich adeptów.

 

Pozdrawiam.

No tera dałeś popis z tą węglówką .

Domyślam się ,że to twoje nowe cacko ,  ale ziemia Matka jest twarda i Te węgle coś pomogą?.

Wątpię.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie większość producentów obecnie stosuje wszelakiego rodzaju rurki do przeprowadzania kabli do tyłu kadłuba.

To bardzo praktyczne bo nawet jak poprzeciągasz przed obklejeniem to zawsze istnieje opcja że siądzie któreś serwo i trzeba będzie się gimnastykować ;).

Taką tekturową rurkę idzie kupić bez problemu, nie trzeba samemu się bawić w jej zwijanie.

Warto przemyśleć temat ...:)

 

 

Laser-5-1.jpg

 

attachment.php?attachmentid=19093&d=1533

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.