Slaw Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Witam Posiadam nowy silnik KMD 2,5 samozapłon. Z uwagi na brak dostępu do paliwa chciałbym zmodyfikować silnik na zapłon żarowy. Konstrukcja silnika chyba trochę utrudnia taką modyfikację. Prosiłbym o porady jak pokonać trudności. Dysponuję tokarką, mam również dostęp do frezarki i szlifierek i spore doświadczenie w obróbce skrawaniem. Nie wiem jak rozwiązać mocowanie głowicy ze świecą żarową. Wytoczenie to nie problem ale jak zapewnić mocowanie i szczelność połączeń. Pozdrawiam Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Robisz nowy przeciwtlok z otworem na świece podkładki juz musisz dobrać i po problrmie . jak nie jasne to napisz na PW Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Oszczędź ten silnik Składniki do paliwa są dostępne a KMD ładnie chodzi. Silników żarowych odpowiedników np. co do mocy KMD 2,5 kupisz za małe pieniążki cały "kapelusz" a KMD już mało zostało. A tak w temacie to przeróbka nie jest skomplikowana, ważne jest tylko ustalenie odpowiedniego stopnia sprężania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f2cmariusz Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 mam nadzieję że nie pomyliłem się i jest to KMD w wersji żarowej a zdjęcie rysunku pochodzi z rosyjskiego forum o końcówce adresu .ru Myślę że do odnalezienia strona pod warunkiem że fraza "KMD silnik" badzie cyrylicą wpisana do wyszukiwarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 To prawda i trzeba to doświadczalnie zrobic. A fakt ze szkoda silnika Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Szkoda to jak teściowa itd.;)Pamiętam jak przerobione kmd chodziły w kombatach ale chyba nie o to chodzi. Tak kojarzę że nie miał w ogóle dyszy venturiego tylko dziura do skrzyni po niej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 W oryginalnym plastikowym opakowaniu były dwie dysze do obwodowego gaźnika. Silnik zapalał i chodził znakomicie. Najlepszy radziecki silnik jaki miałem (i mam) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Jak Kolega Sławek posiada NOWY KMD, to niech kolega ten silnik ustawi na jakiejś gustownej podstaweczce i postawi sobie ten motorek na telewizorze. Będzie bardzo ładnie się prezentował i nabierał wartości... Zdziwi się kolega Sławek, ile ten motorek będzie kosztował, nietknięty za jakieś 10 lat. Moim zdaniem warto poczekać i nie psuć takiego eleganckiego i ładnego silniczka. A.C. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Też jestem tego samego zdania co Andrzej a jak juz to exploatował bym w formie orginalnej.Paliwo to nie problem.wpisz na aledrogo eter i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaw Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Dziękuję. Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji. Chyba mnie przekonaliście i zostawię silnik na razie w spokoju. Postaram się zakupić coś żarowego w originale. Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Dziękuję. Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji. Chyba mnie przekonaliście i zostawię silnik na razie w spokoju. Postaram się zakupić coś żarowego w originale. Pozdrawiam. Sławek Gdzieś miałem MVVS 2cm czy 2,5 jak co to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 tu masz wszystko o KOMODA-ch czyli KMD...http://forum.rcdesign.ru/f5/thread488486.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f2cmariusz Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 i jak najbardzej aktualną ofertę na parę AAC czy ABC. https://f2abcd-store.ru/products?fbclid=IwAR3t_fAwWmpGqp0f56MUNz9dhqptOh8bAYdrahsl27gjIXCRV-agPVH-7po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Z uwagi na brak dostępu do paliwa chciałbym zmodyfikować silnik na zapłon żarowy https://allegro.pl/listing?string=eter%20dietylowy&bmatch=baseline-var-n-eyesa-bp-hea-1-1-0619 Nafta jest w Catoramie, podobnie jak olej do dwusuwów, olej rycynowy bez problemu w każdej aptece. Mieszaj, odpalaj, lataj, wrzucaj filmiki, będziesz miał co najmniej jednego wiernego widza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi