Skocz do zawartości

Spitfire IX 1600mm FlightLine


AKocjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
2 godziny temu, AKocjan napisał:

@Sage

Chciałbym również zapytać o Twoje doświadczenie z tym modelem ? 
Czy zmodyfikowałeś oryginalną elektronikę ? 

 

Jedyną rzecz jaką zrobiłem to pominąłem tą niebieską kostkę miksującą i podłączyłem kazde serwo pod oddzielny kanał bezposrednio w odbiorniku.

Kostkę używam wyłącznie jako moduł oswietlenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A`propos ŚP inż. Ludwika Natkańca, niesamowity człowiek, miałem okazję poznać osobiście, a nawet przelecieć się z nim nad Warszawą Morawą. Niesamowicie skromny, dużej klasy człowiek, wybitny pilot. Potrafił tak pasjonująco opowiadać o lotnictwie, że w klasie licealnej (klasa samych indywidualistów, mocno niesterownych i sprawiających kłopoty), gdy zaprosiłem Go by poopowiadał o lotnictwie i swoich przygodach w powietrzu, zrobił to tak zajmująco, że pierwszy i jedyny raz przez cały ogólniak przez dwie godziny (zamiast planowanej jednej) w klasie panowała absolutna cisza, a wszyscy z wypiekami śledzili opowieść. Osobiście opowiadał między innymi tę historię z Biesem. Ważne podkreślenia jest to, że z samolotu cały czas odpadały fragmenty blachy, więc skok ze spadochronem był zagrożeniem, nie pamiętam szczegółów pilotażowych, w każdym razie wylądował w polu kartofli, bez najmniejszego urazu. Super Człowiek, to wielki honor, że miałem okazję Go poznać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

? No to Twój doświadczony pilot Spita najadł się strachu przez mechanika partacza i dziadowski nadzór techniczny.

Kolejny przykład  - (to na plus ?) do rozważenia że nadzór musi być bardziej skrupulatny, a mechanik - ostra reprymenda za spowodowanie poważnego incydentu lotniczego ? !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, robertus napisał:

Mogłeś zrobić parę gwałtownych ruchów lotkami, przy włączonych lotkach może by pomogło, a może nie. Lub ostra pętlę. Nie dowiesz się czy by pomogło bo nie spróbowałeś.

mógłbym co najwyżej spróbować jeszcze raz, zwolnić i powtórzyć procedurę. Tylko że nadal groziłoby niebezpieczeństwo uszkodzenia serwa / schowania klapy. Masa klapy jest za mała, żeby siła bezwładności miała jakiekolwiek znaczenie, szczególnie, że cały czas jest ona obciążona aerodynamicznie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
8 godzin temu, d9Jacek napisał:

pięknie.....tylko ta linia wysokiego napięcia w tle trochę mnie przeraża

jest niby w odległości dozwolonej przepisami, ale i tak przy szybkich modelach trzeb mieć się na baczności :D. Bo to cholerstwo czyha na modele jak 88-ka na B-17 :D . Zresztą na YT jest mnóstwo filmów :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.