Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, paweln7 napisał:

Witam

Panowie z czystej matematyki przewiezienie dużego ładunku za  jednym razem wychodzi taniej czas czarteru samolotu (ok 30 000 USD / h) to nie wszystkie koszty do tego doliczyć trzeba koszt lądowania na lotnisku opłat postojowych ceny załadunku towaru i koszt startu .Przy transporcie ładunku 6-cioma Boeingami te koszty dotyczą każdej maszyny  co delikatnie mówiąc podnosi cenę usługi.

 

PS przypuszczam gdyby  AN 225 należał do DHL to wszyscy pieli by z zachwytu , (cenę wynajmu Antonowa znam z programu Discowery tam był program o Nim)

 

 Dlaczego zatem "Marzenie" lądowało w Polsce dopiero trzeci raz w swoim długim istnieniu? Skoro transport nim jest tani i opłacalny to powinien hulać na niestygnących silnikach Łotariewa, które posiada.

  • Dzięki 1
Opublikowano
53 minuty temu, RomanJ4 napisał:

 

Ale to był chyba transport organizowany przez firmy (KGHM i Lotos) i pewnie chodziło o reklamę. O tym locie słyszeli prawie wszyscy a o locie Dreamlinera nieliczni.

Opublikowano

Panowie! 

primo - proszę o fakty, faktury, liczby (potwierdzone!) i możemy dalej dyskutować.

secundo- jaki wojskowy transport!? może Antkami-2?  czy wy w ogóle wiecie o czym piszecie? LOT-em? A jaką pojemność ma Dreamliner? Jak upchać 1200m3 do pasażerskiego Dreamlinera? (Chyba gumowego).

Widzieliście zdjęcia z przylotu, ładownia była zapchana po sufit! 

Zdajcie sobie również sprawę, że organizując taką "spektakularną" przesyłkę nie raz to policzyli (rząd), chociażby z powodu aby totalnej opozycji wybić argumenty z ręki.

Jeszcze raz, suche liczby, ile i za co, a nie linki do jakichś lewackich pismaków, co nie rozróżniają masy od objętości.

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Opublikowano

Podać Ci linki do tych lewackich pismaków co nie rozrożniają 400ton od 80ton czy od 100milionów? Weź się chłopie zastanów co piszesz.

Dla twojej wiadomości istnieją procedury które pozwalają wozić towar w przedziale pasażerskim również. Linie lotnicze są w kryzysie i robią cargo również na siedzeniach. Więc dreamlinera, że jest autobusem to nie skreśla automatycznie z listy do wykorzystania.

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

jakimi 6-cioma Boeningami ?  Antek bierze teoretycznie max 250 ton (wg info w necie nigdy tyle nie przewoził) -a    jeśli musi mieć duży zapas paliwa na skok 4000km to niecałe 200 ton   -a prawdopodobnie  wiózł poniżej 100t -jest trochę info w necie...      

            boening  dreamliner cargo  zależnie od wersji 113 albo ponad 130 ton.  Lotowskie Boeningi biorą  po 57t  np z maseczkami -darowizna od P. Kulczyk.   I jakoś opłaca się robić 4 kursy... 

 

 

Czyli albo czarter  samolotu który jest jeden jedyny w świecie i ten czarter kosztuje jak za coś co jest unikalne  + paliwo które żłopie  jak smok                -albo 2    (DWA)  POLSKIE samoloty i kasa zostaje w Polsce. ..

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
5 minut temu, mecenas napisał:

primo - proszę o fakty, faktury, liczby (potwierdzone!) i możemy dalej dyskutować.

..

Zdajcie sobie również sprawę, że organizując taką "spektakularną" przesyłkę nie raz to policzyli (rząd), chociażby z powodu aby totalnej opozycji wybić argumenty z ręki.

 

"Wizyta w Polsce samolotu stworzonego do przewożenia ciężkich ładunków o nietypowych wymiarach wzbudziła pytania o ekonomiczną zasadność jego wynajęcia. KGHM oraz Lotos nie udostępniły jednak danych finansowych"

 

na tym polega myk polega, że faktury i liczby są tajne :D 

 

Jeśli jednak ktoś twierdzi, że przelot Antka jest tańszy niż przelot Dreamlinerów do przewiezienia tej samej ilości maseczek itp. to chyba jednak "nie rozróżnia masy od objętości" ;)

Opublikowano

Mnie jako modelarz interesował sam samolot a nie to co przewoził .Towary nie dla mnie , sam muszę postarać się o maski , jak w czwartek chcę wyjść .

Nawet jak przywiezie 250 ton to i tak za mało .

To jest fajne jako do modelarza

 

Opublikowano
23 minuty temu, stan_m napisał:

 Dlaczego zatem "Marzenie" lądowało w Polsce dopiero trzeci raz w swoim długim istnieniu? Skoro transport nim jest tani i opłacalny to powinien hulać na niestygnących silnikach Łotariewa, które posiada.

Jakie tanio Boeing 787 lecąc do NJ nie dobija do 14000 USD /h

W transporcie oprócz tonażu  liczy się też KUBATURA  ładunku co niektórym umyka  . oraz reklama i prestiż.

PS panowie ja przy was wymiękam i odpadam  żegnam.

  • Lubię to 2
Opublikowano

Wiadomo że mamy tu do czynienia z obojętnością. Ale to nje jest objętość w jednym kawałku. Pytanie. Czy dałoby się to podzielić na mniejsze porcje? Dałoby sie.
Czy była potrzeba inna niż propagandowa aby cały towar przyleciał na raz? Presja czasu, umowa z dostawcą? Ja nie wiem. Ktoś wie?

Mnie jako modelarz interesował sam samolot a nie to co przewoził .Towary nie dla mnie , sam muszę postarać się o maski , jak w czwartek chcę wyjść .
Nawet jak przywiezie 250 ton to i tak za mało .
Jest obowiązek zakrywania twarzy. Polecam kominiarkę
Opublikowano
2 minuty temu, zipp napisał:

Jeśli jednak ktoś twierdzi, że przelot Antka jest tańszy niż przelot Dreamlinerów do przewiezienia tej samej ilości maseczek itp. to chyba jednak "nie rozróżnia masy od objętości" ;)

maseczki i kombinezony -to niezaleznie czy lecą dremlinerem czy Antkiem sa podobne...   i tu i tu 57 ton zajmuje taką sama objetość. A 80 ton zajmuje objetość mniejszą niż 2x57t. Wiec skoro zmiesciło się  od P. D.K.    po 57t w jednym lot-wowski -to tym bardziej zmieściło by się po 40t od "niby" polskiej firmy...

 

a co do cen -proste -koszt czarteru tego dużego dreamlinera i Antka różni się mniej więcej o  0. (ZERO)   Wiec jeśli różnica wynosi zero to lepiej brać ten większy.            

Pytanie / zgadywanka  -gdzie/w którym miejscu  to zero piszemy  ?    

Opublikowano
23 minuty temu, paweln7 napisał:

Jakie tanio Boeing 787 lecąc do NJ nie dobija do 14000 USD /h

W transporcie oprócz tonażu  liczy się też KUBATURA  ładunku co niektórym umyka  . oraz reklama i prestiż.

PS panowie ja przy was wymiękam i odpadam  żegnam.

Nie ma sensu się produkować - bo nawet wyliczenie jakby ktoś przeprowadził to i tak by dali ripostę w postaci jakiegoś narysowanego przez dziecko obrazka. Jak to się mówi od nowa Polska ludowa - każdy temat zepsuty. Znają wszystkie koszty i dane z jakichś memów itp. Nie dogodzi, no chyba że transport byłby realizowany przez Tygrysy a na szpicy jechałby jakiś ich reformator który nie ma piniendzy na nic. Z filmu z lądowania samolotu zrobią sprawę polityczną. Ja też sobie dałem spokój definitywnie ? - jak coś tu pisać to tylko memki ?.

  • Haha 2
Opublikowano

A najzabawniejsze jest to, że gdyby transport był realizowany kilkoma mniejszymi samolotami to te same osoby by pisały czemu zamiast kilku mniejszych samolotów nie wzięto jednego większego. Przecież by było taniej, rząd trwoni nasze pieniądze itd. ;)

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Opublikowano

Tak czy siak operacja powinna być transparentna żeby wybić argumenty z dłoni opozycji. Ale gdy jest szemrana to i pojawiają się wątpliwości.

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Panowie,

potrzebuję  20  metrów sześcienych  EPS 50, gęstośc  jednego metra to  11kg/m3.....masa całego  potrzebnego mi EPS  20 x 11 kg = 220 kg, czyli wagowo mogę wsadzić to na np Kangoo....

może  to zadanie  na poziomie 3 klasy szkoły podstawowej  wyjaśni co i jak ,  bez kolejnego bicia piany  przez kolejne 20 stron

Opublikowano
3 minuty temu, robertus napisał:

Tak czy siak operacja powinna być transparentna żeby wybić argumenty z dłoni opozycji. Ale gdy jest szemrana to i pojawiają się wątpliwości.

 

Transport był organizowany przez dwie duże firmy prywatne. Tak, prywatne. Mimo, że z dużymi udziałami Skarbu Państwa. Sam możesz sobie kupić w nich udziały i to aktualnie w dobrej cenie.

Może zażądamy więc, aby każdy kto prowadzi jakąkolwiek działalność gospodarczą publicznie przedstawiał co, u kogo i za ile kupuje? Wyobrażasz to sobie?

  • Haha 1
Opublikowano

Jeśli organizują to  firmy prywatne -to niech wykupią reklamy i niech  pokazują to lądowanie  w czasie reklamowym z napisem płatna reklama.

 

A jeśli firmuje to spółka partia i syn    i o zgrozo rząd -i pokazują się na tle transportu itd -to jednak powinno być transparentne.

24 minuty temu, d9Jacek napisał:

Panowie,

potrzebuję  20  metrów sześcienych  EPS 50, gęstośc  jednego metra to  11kg/m3.....masa całego  potrzebnego mi EPS  20 x 11 kg = 220 kg, czyli wagowo mogę wsadzić to na np Kangoo....

może  to zadanie  na poziomie 3 klasy szkoły podstawowej  wyjaśni co i jak ,  bez kolejnego bicia piany  przez kolejne 20 stron

 

spoko w swojego busa włożę 110kg tego badziewia.    wolisz 2 kursy po 2zł kilometr -czy jednak wynajmiesz ta przyczepę z 200 kolami do przewożenia budynków o ładowności 500 ton i objętości  sporego domu jednorodzinnego ?

Bo tiry to są zbyt powszechne i oklepane...

  • Lubię to 1
  • Dzięki 3
Opublikowano
trochę więcej
To masz trzy opcje.
1 obroć klika razy Kangoo
2. Pożycz przyczepę do wożenia styropianu i obróć dwa razy
3. Wynajmij tira z niskopodłogową naczepą do wożenia tzw gabarytów.
Sam wybierz przy założeniu i tu tez dwie opcje że sam za to musisz zapłacić albo że dostaniesz ode mnie tyle ile będziesz chciał.
Akurat się budowałem to wiem jak to jest. Wszystko zależy od tego kto płaci za transport.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.