Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 292
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witaj Marek

odpowiedź jest prosta:

turbiny bardzo nie lubią bąbelków powietrza w układzie zasilania.

I właśnie dlatego stosuje się takie zbiorniczki.

Tankowanie głównego zbiornika odbywa się przez ten mały zbiorniczek,

Gdy on się wypełni ,paliwo przelewa się do zbiornika głównego

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

jak kazdy spalinowy a to jest taki zawsze wypełniony bufor ? Mam podobnie w Katanie  i zdaje to egzamin tyle ze drugi zbiornik jest tuż za silnikiem podobnie jest w helikach

Opublikowano

W turbinach położenie zbiornika nie jest tak bardzo istotne jak w przypadku silników spalinowych.

Tu zasysa i tłoczy pompa, istotne jest aby nie było bąbelków powietrza.

Opublikowano

Ale skomplikowane ta Twoja instalacja, nie mogę się w niej połapać. Czy na zbiorniku masz zamontowane elektrozawory ? Jeśli tak to ta pętla to wyjście na silnik?

Opublikowano
46 minut temu, solainer napisał:

Ale skomplikowane ta Twoja instalacja, nie mogę się w niej połapać.

Instalacja jest bardzo prosta jak przejrzysz zdjęcia w kolejnosci. Wyjścia z zaworków (kerostart i zasilanie) jeszcze nie podłączone do turbiny.

Opublikowano

Wnętrze  kadłuba    Mirage  jest  ciasne  , więc  muszę kombinować  aby całe wyposażenie   się  zmieściło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Godzinę temu, Viper napisał:

To jakaś matra? Bo tych francuskich pocisków nie rozpoznaję.

 

Już zobaczyłem na planach Matra Magic :) 

 

Tak , zgadza się.  To jest rakieta powietrze - powietrze  R- 550 MAGIC.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.