Skocz do zawartości

77Hobby.pl - specjalistyczny sklep ze sprzętem FrSky


77Hobby

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

20221102_WyprzedazMagazynu_600px.jpg.9fab0ec32c45b10eb687e9c2303e2e79.jpg

 

Po ośmiu latach zamykamy 77Hobby. W związku z tym wyprzedajemy magazyn ze znacznymi rabatami:

 

35%
    Helikoptery XL Power / MSH oraz mini-heli OMP Hobby

 

30%
    Części zamienne heli
    Łopaty główne
    Łopatki ogonowe
    Silniki
    ESC
    Serwomechanizmy heli

 

30%
    Kontrolery FBL i osprzęt Spirit System

 

40%
    Kamery i osprzęt RunCam

 

Oczywiście rabaty obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych. Warto pomyśleć o zrobieniu zapasów części heli, kupnie modelu helikoptera OMP Hobby lub XL Power / MSH, czy kamer FPV RunCam. Lepszej okazji na pewno nie będzie, a najlepsze "kąski" są już wykupywane.

 

Domena, sklep 77Hobby oraz stany magazynowe hurtem są na sprzedaż. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod adresem e-mail oferty@77hobby.pl

 

Dziękujemy za osiem lat zaufania i życzymy by modelarskie hobby sprawiało wiele frajdy. Mamy nadzieję, że mogliśmy się do tego w jakimś stopniu przyczynić :).

 

Zespół 77Hobby - https://77hobby.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał dzięki bardzo za profesjonalizm i rzeczowe podejście do wielu spraw sprzedażowych.
Generalnie wszystko co związane z FrSky aparatura, odbiorniki, moduły nadawcze, czujniki telemetrii i inne rzeczy 
kupowałem tylko u Was, szybka dostawa, doskonały kontakt, asortyment w fajnych cenach, zero problemów.
Jeszcze na koniec zamówiłem kilka rzeczy wszak ceny w sieci i u sąsiadów ze wschodu ,,zabijają,,
Tak jak wspomniał Krzysiu ,,Elvis,, Będzie Was brakować ... 

PS. Takie pytanie Czy baza wiedzy będzie w jakiś sposób dostępna ??? Czy strona znika na zawsze.
Nie ukrywam że czasem wchodzę aby odświeżyć zawodną pamięć
A może warto tu na forum przenieść istotne rzeczy.

 

Pozdrawiam ... Trzymajcie się, powodzenia ...
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa Krzysztof i Bugusław. Fajnie wiedzieć, że sklep 77Hobby był potrzebny i dobrze postrzegany ?.

 

Warsztat FrSky na pewno nie zniknie. Zbyt dużo pracy włożyłem w przygotowanie tych materiałów. Mam prywatną stronkę https://makcorner.net i zapewne tam wszystko przeniosę. Na pewno dam znać.

 

Być może do zobaczenia na jakimś zlocie ?.

  • Dzięki 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dzięki za profesjonalizm i doradztwo, u mnie też frsky tylko u Was brałem, szkoda że tak się zwijacie, pozostaje robić zakupy za granicą☹️. Chciałem dopytać co z gwarancjami które jeszcze obowiązują, u mnie jeszcze ponad rok? Pozdrawiam i życzę powodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
13 minut temu, kkdarch napisał:

Promocja na rzeczy których nie ma dostępnych???Ciekawe.Proponuję zdjąć ze sklepu co nie jest dostępne .

 

Nadworny maruda? Promocja jest na producenta. Faktycznie sporo się ostatnio wyprzedało, ale nikt nie będzie robił wielkich porządków na kilka dni przed zamknięciem ?‍♂️.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2022 o 23:02, mak napisał:

 

Nadworny maruda? Promocja jest na producenta. Faktycznie sporo się ostatnio wyprzedało, ale nikt nie będzie robił wielkich porządków na kilka dni przed zamknięciem ?‍♂️.

Żaden maruda.

Od czterech miesięcy zaglądam do sklepu żeby kupić odbiornik X8R i go nie było.A RB20 to już z rok nie ma(produkt chwilowo niedostępny).

Dziękuję

Darek

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kkdarch napisał:

Żaden maruda.

Od czterech miesięcy zaglądam do sklepu żeby kupić odbiornik X8R i go nie było.A RB20 to już z rok nie ma(produkt chwilowo niedostępny).

 

Wcześniej pisałeś o promocji na wyprzedane już produkty. Teraz, że nie ma odbiornika od czterech miesięcy. Wszystko w kontekście tego, że 77Hobby kończy działalność. Ale nie, nie maruda ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dariusza propozycja tylko ułatwi szybszą wyprzedaż. Dziwi mnie, że właściciel sklepu tego nie rozumie. Mnie również irytowało oferowanie towaru którego nie ma i nie będzie na stanie sklepu. Tego towaru którego nie ma,  jest w sklepie znacznie więcej niż tego który jest. Irytujące jest to, że aby się przekonać, że towar jest niedostępny trzeba ten towar najpierw wybrać. Po kliknięciu dowiadujemy się, że jest chwilowo niedostępny. 

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryszard_I napisał:

Dariusza propozycja tylko ułatwi szybszą wyprzedaż. Dziwi mnie, że właściciel sklepu tego nie rozumie. Mnie również irytowało oferowanie towaru którego nie ma i nie będzie na stanie sklepu. Tego towaru którego nie ma,  jest w sklepie znacznie więcej niż tego który jest. Irytujące jest to, że aby się przekonać, że towar jest niedostępny trzeba ten towar najpierw wybrać. Po kliknięciu dowiadujemy się, że jest chwilowo niedostępny. 

 

Można tak zrobić, ale można też spojrzeć na liście produktów, czy jest ikonka "Dodaj do koszyka" (lub "Wybierz opcje" jeśli produkt ma opcje). Tak jak we wielu sklepach, jeśli taka ikonka jest obecna, to produkt jest dostępny. Jeśli nie ma, to nie jest. Ale nie ma obowiązku patrzeć na ikonki, można się irytować. Tak czy siak za parę dni problemu nie będzie. Tylko co wtedy zrobią marudy? ??

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ryszard_I napisał:

Dariusza propozycja tylko ułatwi szybszą wyprzedaż. Dziwi mnie, że właściciel sklepu tego nie rozumie. Mnie również irytowało oferowanie towaru którego nie ma i nie będzie na stanie sklepu. Tego towaru którego nie ma,  jest w sklepie znacznie więcej niż tego który jest. Irytujące jest to, że aby się przekonać, że towar jest niedostępny trzeba ten towar najpierw wybrać. Po kliknięciu dowiadujemy się, że jest chwilowo niedostępny. 

Dużo sklepów internetowych tak ma, że przeglądasz artykułu a kupić nie można bo braki. Często jest opis "produkt niedostępny będzie wkrótce" , czasem podana data, może to i ok. Ale jak się szuka konkretnego produktu to się traci czas na wchodzenie w strony gdzie jest niedostępny a mimo to się wyświetla.

Powinno być tak , że jak nie ma produktu to oferta z automatu powinna znikać z przeglądarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.