TOMEK.CEKALA Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Po prostu myślałem że tego nie spasowałeś, tylko wciśnięte na sztukę aby było, ale skoro producent tak spasował to nie ma co się łamać, faktycznie jak dojdzie skrzydło to zamaskuje ten szczegół a w locie to nawet sokół tego nie dostrzeże
Viper Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Przy większych średnicach widać wzrastającą różnicę w wadze pomiędzy drewnianymi śmigłami, a APC na niekorzyść tych drugich, nie mówiąc o tym, że APC strasznie się wyginają i nie trzymają parametrów, co dość dokładnie opisało PA, która to firma od kilku lat zrezygnowała z sugerowania śmigieł APC do napędu swoich modeli, w zamian polecając VOXY, czyli XOAR dla PA. W swoim Pittsie Sebartu też używam firmowego plastikowego kołpaka z metalową podstawą - pewnie podobny .
diabolo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Niestety te kołpaki do lekkich nie należą, już nie wspominam o wyważaniu.Mam identyczny w slicku i na pewno go nie założę.
Viper Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Do węglowego to rzeczywiście raczej nie ma co porównywać, ale plastik plastikowi nierówny, ten akurat wśród innych plastikowych był jednym z lżejszych, sprawdzałem.
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Jak już raczej ustaliliśmy - nie będę walczył o każdy gram. I tak w stosunku do wyposażenia dedykowanego jestem 300g do przodu:
diabolo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Piotrze zgadzam się ale dedykowany hacker plus 10s będzie miał lepszy stosunek mocy do masy wiec nie ma co porównywać.Poczekajmy na finalna wagę.
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Szczerze mówiąc, zadowalam się tym, że mój silnik powinien dać radę. Po drugie - jak widzę Sebart poleca 20x11E do tego silnika, a Hacker 20x10E. Po trzecie - w/g kalkulatora na stronie Hackera ten silnik się zagotuje nawet na 20x10E @10s. Po czwarte - moc chwilowa (podawana przez producentów) tego Hackera jest mniejsza niż mojego AXi, A po zerowe -> nie jestem żadnym asem, żeby czuć różnice pojedynczych procentów lub ułamków procent wagi całości. Jak ktoś ma jakieś fajne testy Hackera to poproszę (z ciekawości). Wolną chwilą też poszukam. Żeby nie być gołosłownym:
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Szukałem, szukałem i nic nie znalazłem. Silniki widmo...
diabolo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Ja z ciekawosci zmierze ciag w moim modelu do F3A (Silnik Dualsky XM6355DA-13) pakiety 10s smiglo 21x13
Viper Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 To jeszcze zamieszam. Na stronie Hackera polecają do tego modelu również inrunnery hackera, lżejsze niż wspomniane wyżej outrunnery, tylko cena wersja 6s (prawie 170 g lżejsza) https://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker_e&SessionId=&a=article&ProdNr=38798621&t=3&c=8102&p=8102 wersja 8s (tylko około 60 lżejsza) https://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker_e&SessionId=&a=article&ProdNr=38798500&t=3&c=8102&p=8102 Biorąc pod uwagę, że odpowiednio baterie też będą lżejsze, robi się ciekawie. Gdyby nie cena to byłaby bajka
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Bardzo fajnie. Mało jest w sieci testów napędów. Czasem odnoszę wrażenie, że jak ktoś wchodzi na pewien poziom to ma już wszystko w nosie i nawet nie podzieli się z innymi informacjami, które ma. Dlatego może moja relacje niektórych śmieszy, ale mam nadzieję, że komuś się jednak przyda.
Viper Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Przyda się, przyda. Relacjonuj, a przy okazji wychodzi wiele informacji dot. tego modelu.
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Marcin, nie zapominaj o przekładni. A czy te informacje powinny trafić do tego wątku to inna sprawa. Mam pomysł - może by tak założyć wątek z pomiarami napędów do modeli 3D?
Viper Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 A co to ma do rzeczy, ten silnik jest zintegrowany z przekładnią. Z punktu widzenia użytkownika montujesz nieco dłuższy silnik i tyle. Krzysiek ma inrunera (chyba firmy Neu - jeśli czyta może się wypowie) w swoim Veloxie 2,2, ależ ten model lata na tym silniku, a waży koło 6 kg (model do lotu oczywiście, a nie silnik ).
Piotrek_SGM Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Oj sorry, nie zauważyłem I niniejszym proponuję i proszę - dopisujcie się: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/67106-silniki-do-modeli-3d-nasze-pomiary/
Viper Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 No co tam Panie Kolego? Dzień coraz dłuższy i cieplejszy, a relacja stanęła
Piotrek_SGM Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Czekam na serwa, nie mam już co robić bez nich.
Piotrek_SGM Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Światełko w tunelu: Tak, wiem, trochę przesadziłem, ale zapewne kiedyś posłużą w benzynie 50-60cc
Viper Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 W pierwszej chwili też mi się wydało, gdy sprawdziłem wagę tych serw że przesadziłeś, ale SS w instrukcji do modelu zaleca Jr ds 8911, czyli serwa po 69g każde i o sile 25kg, czyli wagowo Twój zestaw jest i tak około 40g lżejszy. Ale z własnych doświadczeń z Pittsem wiem, że tam SS zalecił też Jr-y, które były cięższe, a ja dobrałem Hiteci znacznie lżejsze, a w sumie o podobnej sile. Pytanie czy do tak w sumie lekkiego modelu potrzeba aż tak silnych serw, a co za tym idzie czy nie można dobrać lżejszych, bo coś mi się wydaje, że jakby poszukać to by się dało, ale ponieważ nie latam modelami tej wielkości, więc pytanie pozostawiam otwarte, może ktoś odpowie?
diabolo Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 wszystko zależy od charakteru latania generalnie przy tej wielkości modelu od 15kg w góre
Rekomendowane odpowiedzi