Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przymierzam się do poprawki popychacza steru wysokości na zakonczony gwintem m4 powiedzcie mi czy lepiej będzie zagiąć tą śrubę pod kątem prostym i przepuścić przez rurkę, czy może lepiej przewiercić śrubę z rurką i przepuścić tam jakiś drut?

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Spoko robota . Ale  to tak ma "walić" w te wnęki ?  ;) 

Może w tych wnękach wkleić jakieś wytłumienie, amortyzację . Chyb że to normalne i tak ma być.

Opublikowano

Spokojnie, tutaj bylo już bardzo mało powietrza i po przepchnieciu blokady poprostu goleń spadała, nie wiem czemu???? ale przy wyższych ciśnieniach ładnie dochamowuje i nie uderza. Ewentualnie pomyślę nad jakąś pianką do amortyzacji przy samym mechanizmie.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuję, mam nadzieję że będzie bezproblemowo się sprawował

 

 

napisałem wiadomość na priv

No daj ci Boże bo ja szybciej to sprzedawałem jak kupowałem , dopuki trzymał to w ryzach Johan Kolm to silniki były dobrze spasowane i wyregulowane ale jak odkupiły to od niego jakieś "TURASY" to tragedia , mam nadzieję że dobrze trafiłeś

Opublikowano

Silnik też już założony :P.Zastosowałeś solidną sklejkę wielowarstwową - bo wiesz silnik "ma ducha" a i swoje waży, dodatkowo jest dość długi . 

Opublikowano

Silnik, ten prawdziwy już załozony, sklejka jest gruba i dodatkowo jest z przodu druga ścianka. Główne łoże silnika zalaminuje z kadłubem tkaniną węglową więc powinno się to trzymać.

post-15056-0-94376700-1565073200_thumb.jpgpost-15056-0-86190500-1565073266_thumb.jpgpost-15056-0-60038700-1565073291_thumb.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.