Skocz do zawartości

przemo

Rekomendowane odpowiedzi

Model od spodu oklejony folia oracover po tym zabiegu depron zrobil sie bardzo sztywny. Powierzchnia stala sie teraz odporna na zarysowania podczas ladowania a dodatkowo spod modelu zrobil sie dosc sliski i po trawie sunie jak bobslej :) ... Jednym slowem cos pieknego i dziekuje Robercie za podpowiedz z pewnoscia wykorzystam to przy budowie nastepnych park jetow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Troszkę czasu minęło jak pisałem coś w temacie o moim F-22A Raptor :)

Jest to mój ulubiony depronowy Park Jet, który dostał nowy mocniejszy silnik i model teraz to istny przeciąg :)

Silnik:

post-8897-0-20574500-1370705928.jpg

iBM 2210-12, 1534 kv, 260W, śmigło 8x4

Czas lotu zmniejszył się z 7 minut do intensywnych 5 minut ale radości z latania co nie miara a szybkie zwroty nim to czysta przyjemność :)

Zapraszam na króciutki film a przygrywa AC DC w utworze TNT :)

http://vimeo.com/67944734

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popróbuj nawroty widowiskowe i w sam raz do szybkiego modelu :) dzisiaj zakupiłem kamerkę w breloku rozdzielczość nagrywania 720x480 z szybkością 30 klatek na sekundę więc jak przyjdzie to zacznę budowę drugiej kabiny do Raptora z miejscem na kamerkę :) i wtedy dopiero będzie film :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zakupić kamerkę brelok i zamontować do mojego Raptora :)

post-8897-0-47696300-1371149584_thumb.jpg

 

Radości co nie miara :) fakt model za szybki do kręcenia filmów z powietrza ale jak za to idzie poznać okolicę nad którą latam już od ponad roku :rolleyes:

no ale szczęście nie trwało za długo ... Raptor jest już troszkę umęczony po niecałym roku nadmiernego eksploatowania i lądowanie na brzuchu w trawie robi swoje osłabiając depron ... przy próbie startu troszkę kiepskim wyrzucie i przymusowym lądowaniu pakiet zachciał wyjść z kadłuba co mu się niestety udało ... udało mi się nakręcić dwa filmy z całego lotu i trzeci film z kreta ... najpierw Extra teraz Raptor ... coś mnie pech dopadł ostatnio :(

 

post-8897-0-77623500-1371149896_thumb.jpg

 

do odbudowy na szczęście nie za wiele ... remont rusza w sobotę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:( echhh te przeciągnięcia przy starcie.

Ja w F-18 i w Mustangu zrobiłem na prawym skrzydle mały otwór, w który wkleiłem na klej epoksydowy nagwintowana rurkę do której przykręcam identyczną jak Twoja kamerkę. Mogę ją sobie dowolnie ustawić albo do przodu do tyłu (aby zobaczyć jak zachowują się stery) lekko na bok. A jak stosuję dłuższą śrubkę to i kamerka jest wyżej i nie łapie np: krawędzi natarcia skrzydła. Nie przeszkadza mi to w lotach a niewielka masa kamerki nie powoduje że model przechyla się na prawe skrzydło. Filmiki z takich lotów możesz zobaczyć w relacjach z budowy tych modeli.

Szybkiej odbudowy życzę i w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Nawet nie trzeba do tego kretów, wystarczy wiele lądowań w trawie, gdzie są twarde wystające patyki i samolot wygląda jak po ostrzale z ziemi.

 

i tak też wygląda mój Raptor na całym dolnym poszyciu, choć jest wyklejony bezbarwną folią oracover, ale jak by folii nie było to Raptor już by był raczej historią. Na zimę albo na długie jesienne wieczory muszę wrócić do zaczętego wątku o F-18 by Steve Shumate :) jakiś parkjet w hangarze musi być ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Raptorem grubsza sprawa wypadła bo znowu padło serwo od sterowania ciągiem :( muszę poszukać jakiegoś najlepiej metalowego serwa do tego zadania bo 3 kg plastikowe nie dało rady, potem było TP SG91R 1/2 metal i też wyzionęło ducha tak że remont odłożony do czasu zakupu nowego serwa ... a tym czasem zdjąłem z szafy mojego pierwszego w domowym hangarze, profilowego, wysłużonego i ciut zakurzonego Miga-29 :) uzbrojony i gotowy do lotu ... no coś mi musi zastąpić mojego F-22 do czasu postawienia go na nogi :)

post-8897-0-10101100-1371371699_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

NOWY WĄTEK KOLEJNEGO F-22.

Kolega, który zbudował w zeszłym sezonie model F-22 poprosił mnie o wykonanie kabiny , pomalowanie - ogólnie chodzi o nadanie wyglądu.

 

1. Ruszyły prace z wykonaniem kabiny.

Pilot i owiewka kabiny przyjechały z południa polski od Przema.

Pilota pomalowałem farbami modelarskimi które leżały u mojego Ojca w piwnicy. Zabrałem je i otworzyłem ponownie po .... 20 latach od ostatniego ich używania i były jak nówki. Jestem zaskoczony jakością tych farb - producent TESTORS.

 

post-10327-0-48119200-1372685247.jpg

 

Pilot już w kabinie.

post-10327-0-57100800-1372685340.jpg post-10327-0-13034500-1372685342.jpg

 

post-10327-0-02906300-1372685344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał czego się dotkniesz to nabiera kształtu i wyglądu :) może w końcu coś się zacznie dziać na tym forum bo się ledwo wakacje zaczęły i relacje wszystkie praktycznie stanęły :( ... więc w Tobie pokładam nadzieję przegnania nudy z forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.