Skocz do zawartości

przemo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...... brak słów ... powinno wystarczyć ;) Rafał zamieszkaj u mnie :P

 

Przyjacielu!

Jeżeli zaburzone zostaną proporcje czasowe w relacji moje hobby/rodzina  i będę musiał z tego powodu opuścić progi mojego domostwa to...znam Twój adres  :D Oczywiście przed przyjazdem zadzwonię. ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODSUMOWANIE
 

Waga modelu bez akumulatora: 610g. 
Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 720 g
 

Powierzchnia skrzydeł 9,86 dm2, obciążenie przy max. wadze 720g wynosi 73,02 g/dm2 
Powierzchnia skrzydeł z powierzchnią kadłuba przylegająca do skrzydeł  15,99 dm2,
obciążenie przy max. wadze 720g wynosi 45,02g /dm2 

 

post-10327-0-12324100-1414175201_thumb.jpg

Wyposażenie:
Silnik Emax GF2210/20 1534 kv - 170 W 
Śmigło TGS 7x6E - 1 szt.
Serwo HXT900 - 2 szt.(lotki)
Serwo Turnigy TGY-9018MG - 2 szt.(ster wysokości i wektor ciągu)
Regulator 30A HK Blue Series - 1 szt.
Żyroskop HK 401B AVCS Digital Head Lock Gyro - 1 szt.

Akumulator Li-Pol Turnigy 1300mAh 25-30C - 1 szt.
​Komplet oświetlenia  - pozycyjne, strobo.,  lądowania + imitacja dopalacza.  
Oświetlenie pozycyjne, strobo i lądowania  podłączone pod kanał nadajnika (5,5V),
imitacja dopalacza podpięta przez przerobiony serwomechanizm pod kanał odbiornika THR.

 

Moduł na Atmega 8 który otrzymałem od Wojtka będzie na wyposażeniu innego modelu.

Film z kolejnych lotów...na pewno kiedyś powstanie.

 

THE END.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejny lot. Dzisiaj niezły THE END zaliczyłem w idealnych warunkach do lotu.
Awaria odbiornika związana z utratą zasięgu  - pełnej kontroli nad modelem - podczas wykonywania manewru skrętu z jednoczesnym obniżeniem lotu....i w takiej pozycji pozostał do końca lotu z wysokości około 8m.

 

post-10327-0-44399600-1415639734.jpg

 

Powołana na miejscu komisja śledcza po wykonaniu prób na lądzie stwierdziła zasięg tyko do około 60m.
Prawdopodobna przyczyna  -  brak ciągłości ekranu anteny odbiornika.
 

post-10327-0-99247100-1415639733.jpg

 

P.S.
Ostatnio w trakcie lotu modelem Jas-39 Gripen wypiął mi się podczas wykonywania manewru przewód od silnika. Mając jednak kontrolę nad sterami sprowadziłem model w całości na pas (czyt. trawa :-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo, gratuluję modelu. Podziwiam, że robisz tak ładnie w takim tempie.

 

Rafał, perfekcjonisto ;) , "wykończeniówka" na bardzo wysokim poziomie. Robi duże wrażenie.

Relacja zdjęciowa też dopieszczona. Fajnie się to ogląda.

 

Powodzenia w odbudowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo, gratuluję modelu. Podziwiam, że robisz tak ładnie w takim tempie.

 

Rafał, perfekcjonisto ;) , "wykończeniówka" na bardzo wysokim poziomie. Robi duże wrażenie.

Relacja zdjęciowa też dopieszczona. Fajnie się to ogląda.

 

Powodzenia w odbudowie.

 Fakt - relacje Przemka z budowy modeli to istna kopalnia wiedzy modelarskiej a tempo jego pracy...Mi czas przy budowie woooolno płynie.

Perfekcjonista powiadasz ;)  - to zobacz relację z budowy modelu pewnego Corsaira i pogadaj z tym gościem  :D o perfekcjoniźmie. 

 

Zabrałem się za odbudowę  - składam to wszystko. Jak wyjdzie niezadowalająco to utnę za kabiną i od nowa cały dziób zrobię.

 

W sprawie odbiornika - wymiana anteny na nową nie rozwiązała problemu jego zasięgu. Po prostu "złośliwość rzeczy martwych" - odbiornik uległ innemu nie znanemu mi uszkodzeniu i traci zasięg. Posłuży jako odbiornik podczas domowych testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Model odrestaurowany.
Część dziobowa naprawiona-wzmocniona, odmalowana,  osłona radaru pomalowana, niektóre kalkomanie wymienione na czarne (lepiej widoczne). Pilot ma własą Pin-Up Girl i poświadczenie odbytych misji.

 

post-10327-0-67418300-1423961005.jpg

 

Silnik wymieniłem na mocniejszy - 260W, śmigło 8x4. Stworzyłem "potwora", którego pełna moc wyrywa mi z ręki. Ciąg mierzony na wadze (dziobem w dół) - 740g. Otrzymałem stosunek wagi do ciągu 1:1.

Model przytył o 20g.

 

post-10327-0-25606200-1423961005.jpg

 

Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 740 g

 

post-10327-0-80240300-1423961004_thumb.jpg

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sezon lotów 2015 rozpoczęty...

 

Pierwszy poleciał stary wysłużony F-18 a po nim F-22. Echhhhh ten dźwięk nowego silnika i śmigła. Pobawiłem się wektorem ciągu - nie będę tego opisywał to trzeba doświadczyć  :), jakież wspaniałe i dziwne, nieosiągalne dla innych modeli figury można wykonać. Zaprezentuję je przy następnych lotach uwiecznionych na filmie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.