jakiglawstogusiana Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Dzięki A jak to jest z tym cłem, w końcu HK ma magazyn w europie?
przemo Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Z cłem to chyba losowo biorą paczki ale nie jestem pewny. Ja zamawiałem pierwszy raz w Chinach i od razu zapłaciłem swoje pierwsze cło Tak ma magazyny w Europie, Niemcy, Holandia i Wielka Brytania z tym że z tego ostatniego nie ma bodajże wysyłki do Polski.
RAFALR30 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Dzięki A jak to jest z tym cłem, w końcu HK ma magazyn w europie? HK ma magazyny w Europie ale nie wszystkie towary są dostępne a i ceny towarów są wyższe niż w Chinach. ... no i mam gotowe kompendium z montażu podwozia które wykorzystam w moim P-51 Mustang .
przemo Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Rafał montuj montuj i nie zapomnij się pochwalić owocem prac w temacie ... ja będę się zabierał już za wypełnienie drugiej wnęki pod koło i dzisiaj może zakończę skrzydło
robertus Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Ceny są większe bo już są obciążone vatem kraju do którego weszły. Drugi raz w Unii nie zapłacisz vatu.
przemo Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 uffff ... skończyłem skrzydło ale niestety od spodu ... z góry brakuje mi tylko wykleić w centralnej części. Potem czeka mnie szlifowanie natarcia i mogę brać się za lotki. Film jak to się chowa w wykończonym skrzydle http://vimeo.com/78085235 a jeszcze męczyła mnie ciekawość jak się będzie oklejać folią z HK bo zamówiłem całą rolkę ... w porównaniu do transparentu oracover zauważyłem że trzeba grzać ciut wyższą temperaturą. Jak okleję cały model i nie będzie większych problemów na bardziej zaokrąglonych powierzchniach no to przerzucam się na folię z HK. Na pierwszy ogień poszła kabinka do której już wkleiłem owiewkę CDN ...
przemo Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Wczoraj dosiadłem się do modelu dopiero późnym wieczorem a że już raczej troszeczkę za późno było co by hałasować w mojej piwnicznej modelarni wziąłem się za oklejanie kadłuba ... powiem szczerze że ta zielona owiewka będzie się bardzo gryzła z resztą ale imo jest w sam raz CDN ...
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Dzisiaj wypadł dzień zakończenia budowy ENERGY V2 jak również dzień oblotu model, który uważam za zaliczony Uzupełnię relację o dosłownie kilka zdjęć. Wcześniej dźwignie do sterów kupowałem gotowe tym razem postanowiłem zrobić je samemu ze sklejki 2 mm. Dźwignie wkleiłem na żywicy epoksydowej 5 minut po oklejaniu sterówI zdjęcia gotowego modelu tuż przed szybką wyprawą na lotniskoCo do końcówek dodam tyle że postanowiłem ich nie robić ... tak mi się też podoba ... wam akurat się nie musi Rozpiętość wyszła 900 mm, waga do lotu z pakietem 3S 2200 mah 940 g. Wrażenie po oblocie z chowanym podwoziem olbrzymie podwozie przydało by się delikatnie amortyzowane bo obecne jest bardzo sztywne ... jak znajdę czas i chęci coś będzie można w tym temacie pomyśleć ...i dla uwiecznienia film ... niestety kręcony aparatem kompaktowym więc jakoś nie powala tak samo jak umiejętności pilota podczas oblotu dla ciekawskich dodam że drążek od lotek zaciął się no i niestety dziwnym zrządzeniem działa tylko w lewo co widać na załączonym materiale filmowym następnym razem się poprawę http://vimeo.com/78924416P.S.film już załadowany
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Model bardzo fajny. Gratulacje zwłaszcza za to podwozie. Szkoda, że na filmie tak niewiele widać...
przemo Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Dzięki Bartku Postaram się o film w lepszej jakości
JacekCichy Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Dla mnie cała relacja bomba! Świetna maszyna i dobry pilotaż Tak swoją drogą jak mi się uda wreszcie skończyć ekstrzynę to strasznie kusi Polikarpov I-180 właśnie z chowanym podwoziem, no ale to czas pokaże.
przemo Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Dziękuje Jacku za miłe słowa ogólnie model udało mi się jeszcze odchudzić o jakieś 80 g czyli do lotu jest 860 g jednym słowem udało mi się go wyważyć pakietem 3S 1300 mah lot trwa jakieś około 4-5 minut z przerwami na między lądowania. Dzisiaj udało mi się go ulotnić na mniejszym pakiecie z nadzieją nagrania filmu w lepszej rozdzielczości ale niestety bateria w aparacie padła i filmu nie będzie. Ogólnie wiatr mocno wiał dzisiaj na naszym lotnisku co utrudniało mi znacznie lądowania i przy ostatnim lądowaniu podmuch wiatru rzucił nim o ziemie co spowodowało uszkodzenie jednego mechanizmu podwozia. Na szczęście starty prawie znikome skończyło się na oderwaniu kawałka obudowy więc CA załatwi sprawę Ja już mam w planach następna budowę ale Meserschmit bf-109. W zamian za Madmana udało mi się pozyskać niezły arsenał balsy więc można walczyć
Karol.M Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Wyszło jak zwykle bardzo ładnie Z chowanym podwoziem wygląda dużo ciekawiej od standardowego energy, nawet na postoju wygląda jakoś tak bardziej "sportowo".
przemo Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Dzięki Karolu no i jest materiał filmowy w lepszej jakości czasami zaliczę kapotaż ale to jak trafiam w większą kempke trawy kołem ale na szczęście nie zdarza się to non stop najbardziej bałem się właśnie kapotaży przy starcie i lądowaniu jak model będzie bardzo rozpędzony. Na przyszłość mechanizmy podwozia mogłem bardziej nachylić do przodu ale tragedii nie ma teraz mam plan wybrać się na jakiś kawałek drogi asfaltowej oczywiście mało uczęszczanej albo jakiś duży utwardzony parking i tam cieszyć się startami i lądowaniami a tym samym faktem chowanego podwozia http://vimeo.com/79037020 teraz tylko ozdobić model naklejkami i mogę kończyć relację
RAFALR30 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Już the end? GRATULUJĘ MODELU I UDANEGO OBLOTU. Na filmach zauważyłem, że model po oderwaniu się od pasa ściąga na lewo. Czy masz ustawiony skłon? Czy wg Ciebie montaż mechanizmu podwozia na 4 śrubkami do listewek sosnowych jest wystarczający? Pytam bo w swoim Mustangu mam skrzydła ze "styropianu", w który chcę wkleić takie listewki.
przemo Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 No jeszcze nie koniec jeszcze tylko naklejki i dopiero koniec co do ściągania modelu to nie wina skłonu a raczej pilota w sumie ja tak mam i sądzę że inni też tak mają że jakoś lepiej się skręca w lewo jak w prawo Powiem Ci że w zupełności wystarczą te 4 śruby ... raz już mi się udało uszkodzić mechanizm podwozia, pękła obudowa przy mocniejszym lądowaniu ale to moja wina latałem przy dużym wietrze a moje umiejętności pilotażu nie powalają. Skrzydło całe wkręty które trzymały mechanizm nawet się nie poluzowały. Mechanizm wyrwało mi z plastikowego łoża, do którego jest przykręcony więc wklejaj listwy 5x5 bądź 6x6 i przykręcaj na 4 śruby bądź na wkręty (ja mam na te drugie) dadzą rade
mr.suchy Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 w sumie ja tak mam i sądzę że inni też tak mają że jakoś lepiej się skręca w lewo jak w prawo Potwierdzam.
przemo Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Fun Fly miał iść na sprzedaż ale po rozbiciu ostatnio Mustanga przy próbie oblotu przy tym modelu da się zrelaksować czyli albo spokojnie powozić się po niebie albo coś tam delikatnie poszaleć. Ostatnio udało mi się odchudzić konstrukcję o 94 gramy ... zrobiłem to w prosty sposób ... zmiana pakietu 2200 na 1300, teraz się o wiele lepiej lata przy okazji latałem na śmigle 10x5 co dawało mi jakieś ponad 1 kg ciągu zmieniłem śmigło na 9x6 co z pewnością przełoży się na zmniejszenie poboru prądu a ciąg wyszedł mi 840 g więc ze zdrowym zapasem choć jeszcze planuję dać śmigło 9x5 ogólnie do poprawki mam jeszcze przewidzianą kabinę bo obecna wydaję mi się o wiele za duża a przy okazji uda mi się schować odbiornik i atmege odpowiedzialną za oświetlenie. Czyli reasumując przy pakiecie 2200 3S waga wynosiła do lotu 884 gramy i SC był w okolicy 75 mm, obecnie na pakiecie 1300 3S waga do lotu 790 gram i SC 85 mm i model jeszcze lepiej się zachowuje jak w pierwszej konfiguracji. czas lotu na nowym pakiecie mam w okolicy 7 minut, nie latając modelem na pełnym gazie bo naprawdę nie zachodzi taka potrzeba. do modelu zaprogramowałem klapolotki ... model ładnie zwalnia do lądowania ale jeszcze długa droga żebym się dobrze nauczył ich wykorzystywania poniżej film jak to ładnie klapolotki pomalutku się obniżają spowolnienie klapolotek przy użyciu softu er9x http://vimeo.com/91830411
Viper Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Po prostu lżejszy model, zwłaszcza fun fly fajniej fika z wartościami CG z tylnego zakresu.
tommy Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Odpowiem za Przemka jest to atmega8 steruje tak jak to Jerzy zauważył oświetleniem w modelu. Jest to oświetlenie z tej strony . Jeśli się mylę to mnie poprawcie... Zasilanie oswietlenia pobierane jest z odbiornika? Fajnie byłoby zasilać z zew zródła, żeby zastosować mocnijesze diody
Rekomendowane odpowiedzi