Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 26.08.2020 o 00:46, Cybuch napisał:

 

Membrany to delikatny temat. Od trzech tygodni walczę s silnikiem i nie mogę ustawić wolnych obrotów , nie jest to wina gaźnika.

 

 

Wrzuć foto połączenia: Serwo > popychacz > gaźnik. 

Opublikowano
6 godzin temu, Fuzzy napisał:

 

Wrzuć foto połączenia: Serwo > popychacz > gaźnik. 

Patryku , dzięki za zainteresowanie moim problemem.

Wyślę fotki w przyszłym tygodniu. W chwili obecnej latam tym modelem , jakoś w miarę sie sprawuje.Nie chcę rozkalibrować gwintów częstym wykręcaniem śrub mocujących śmigło. Krótki opis dzwigni serwo gaźnik. Jest na lince. W pierwszej chwili myślałem , że to jest powodem problemu , źle się układa itp..

Ale , nie. Po wypięciu linki i ręcznym sterowaniu problem pozostał bez zmian.

Pozdrawiam.

Opublikowano
9 godzin temu, Cybuch napisał:

Patryku , dzięki za zainteresowanie moim problemem.

Wyślę fotki w przyszłym tygodniu. W chwili obecnej latam tym modelem , jakoś w miarę sie sprawuje.Nie chcę rozkalibrować gwintów częstym wykręcaniem śrub mocujących śmigło. Krótki opis dzwigni serwo gaźnik. Jest na lince. W pierwszej chwili myślałem , że to jest powodem problemu , źle się układa itp..

Ale , nie. Po wypięciu linki i ręcznym sterowaniu problem pozostał bez zmian.

Pozdrawiam.

 

Pytam, ponieważ miałem podobny problem w mojej wildze (RCGF26). Nie trzymała prawidłowo IDLEDOWN do lądowania, oraz problem był też po stronie wolnych obrotów. 

Problemem okazał się gaźnik - a raczej jego dźwignia.. Była za krótka, przez co serwo miało małą rozdzielczość. Silnik robił co chciał, objaw był bardzo podobne do twoich. 

Na ziemi wolne obroty skakały, podczas lotu "ciężko" było latać na średnich. 

Opublikowano
14 godzin temu, Fuzzy napisał:

 

Pytam, ponieważ miałem podobny problem w mojej wildze (RCGF26). Nie trzymała prawidłowo IDLEDOWN do lądowania, oraz problem był też po stronie wolnych obrotów. 

Problemem okazał się gaźnik - a raczej jego dźwignia.. Była za krótka, przez co serwo miało małą rozdzielczość. Silnik robił co chciał, objaw był bardzo podobne do twoich. 

Na ziemi wolne obroty skakały, podczas lotu "ciężko" było latać na średnich. 

Patryk , napisz proszę jakie ustawiasz wolne obroty do lotu , a jakie do lądowania?.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Irku,

jak wrażenia z oblotu tego pięknego dwupłatowca?Model prezentuje się na zdjęciach świetnie,mam nadzieję że tak samo lata?

Opublikowano
W dniu 14.09.2020 o 20:08, piotr28 napisał:

Irku,

jak wrażenia z oblotu tego pięknego dwupłatowca?Model prezentuje się na zdjęciach świetnie,mam nadzieję że tak samo lata?

 

W dniu 14.09.2020 o 20:08, piotr28 napisał:

Irku,

jak wrażenia z oblotu tego pięknego dwupłatowca?Model prezentuje się na zdjęciach świetnie,mam nadzieję że tak samo lata?

Jestem w szoku. Spodziewałem się problemów , ale to samo lata jak jest dobrze ustawiony. Nie myślałem , że uda się to zrobić z dwupłatem za pierwszym razem.

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, kszczech napisał:

Tak. Na wiosnę. Bo trzeba go przetestować i usunąć ewentualne błędy. Ale na silnik już zbieraj?

Może coś więcej o tym silniku. Jestem ciekaw.

Opublikowano
3 godziny temu, kszczech napisał:

Tak. Na wiosnę. Bo trzeba go przetestować i usunąć ewentualne błędy. Ale na silnik już zbieraj?

Pomyliły mi się tematy. Moja odpowiedź dotyczyła innego wątku. Przepraszam. 

Opublikowano
3 minuty temu, kszczech napisał:

Pomyliły mi się tematy. Moja odpowiedź dotyczyła innego wątku. Przepraszam. 

Krzysiu , ale mnie wystraszyłeś.

16 minut temu, kszczech napisał:

Pomyliły mi się tematy. Moja odpowiedź dotyczyła innego wątku. Przepraszam. 

Jaki to wątek ?. Chętnie przejże.

Opublikowano
1 godzinę temu, piotr28 napisał:

Bardzo ładnie?Widać że dobrze "trzyma" się powietrza.Chyba tak dobrze, że ciężko go do  lądowania zmusić??

Pięknie się prowadzi. Pierwszy dwupłat , nie sądziłem , że rak morze latać.W locie tego nie widać , ale waga do lotu to 11 kg.

Dzięki Piotruś.

  • Dzięki 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak co do spędzania czasu w domu lub w garażu to jak czytam i słucham/oglądam TV wydaj mi się, że czeka nas wszystkich długa jesień i  zima w DOMU, trochę pod hasłem " #zostanwdomu " 

 

Więc jakby ktoś miał chęć na budowę EXTRY to tu info, zestaw bez maski kabiny i podwozia już za 565 PLN + przesyłka.

 

Pozdrawiam

i do zobaczenia na lotnisku.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.