Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam nowy silnik KMD 2,5 samozapłon. Z uwagi na brak dostępu do paliwa chciałbym zmodyfikować silnik na zapłon żarowy. Konstrukcja silnika chyba trochę utrudnia taką modyfikację. Prosiłbym o porady jak pokonać trudności. Dysponuję tokarką, mam również dostęp do frezarki i szlifierek i spore doświadczenie w obróbce skrawaniem. Nie wiem jak rozwiązać mocowanie głowicy ze świecą żarową. Wytoczenie to nie problem ale jak zapewnić mocowanie i szczelność połączeń.

Pozdrawiam

Sławek

Opublikowano

Robisz nowy przeciwtlok z otworem na świece podkładki juz musisz dobrać i po problrmie . jak nie jasne to napisz na PW

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Oszczędź ten silnik  :) Składniki do paliwa są dostępne a KMD ładnie chodzi. Silników żarowych odpowiedników np. co do mocy KMD 2,5 kupisz za małe pieniążki cały "kapelusz" a KMD już mało zostało. A tak w temacie to przeróbka nie jest skomplikowana, ważne jest tylko ustalenie odpowiedniego stopnia sprężania.

  • Lubię to 1
Opublikowano

post-16795-0-30920200-1551009201_thumb.jpg

mam nadzieję że nie pomyliłem się i jest to KMD w wersji żarowej a zdjęcie rysunku pochodzi z rosyjskiego forum o końcówce adresu .ru Myślę że do odnalezienia strona pod warunkiem że fraza "KMD silnik" badzie cyrylicą wpisana do wyszukiwarki.

Opublikowano

Szkoda to jak teściowa itd.;)Pamiętam jak przerobione kmd chodziły w kombatach ale chyba nie o to chodzi. Tak kojarzę że nie miał w ogóle dyszy venturiego tylko dziura do skrzyni po niej :)

  • Lubię to 1
Opublikowano

W oryginalnym plastikowym opakowaniu były dwie dysze do obwodowego gaźnika. Silnik zapalał i chodził znakomicie. Najlepszy radziecki silnik jaki miałem (i mam) .

Opublikowano

Jak Kolega Sławek posiada NOWY KMD, to niech kolega ten silnik ustawi na jakiejś gustownej podstaweczce i postawi sobie ten motorek na telewizorze.

Będzie bardzo ładnie się prezentował i nabierał wartości... Zdziwi się kolega Sławek, ile ten motorek będzie kosztował, nietknięty za jakieś 10 lat.

Moim zdaniem warto poczekać i nie psuć takiego eleganckiego i ładnego silniczka.

A.C.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Też jestem tego samego zdania co Andrzej a jak juz to exploatował bym w formie orginalnej.Paliwo to nie problem.wpisz na aledrogo eter i już.

Opublikowano

Dziękuję. Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji. Chyba mnie przekonaliście i zostawię silnik na razie w spokoju. Postaram się zakupić coś żarowego w originale. Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Dziękuję. Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji. Chyba mnie przekonaliście i zostawię silnik na razie w spokoju. Postaram się zakupić coś żarowego w originale. Pozdrawiam.

Sławek

Gdzieś miałem MVVS 2cm czy 2,5 jak co to napisz

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.